Mobile ConnectIt voor de Wonenbranche

Huurders hebben regelmatig contact nodig met hun woningbouw corporatie. Reparaties en meldingen, maar ook voor administratieve vragen en andere zaken. Omdat de meeste corporaties groot zijn en veel huurders hebben is het vaak lastig om ze te bereiken. Telefonische menu’s die doorlopen moeten worden en lange wachttijden zijn een bron van irritatie. Dit maakt het internet voor de corporaties een belangrijk middel voor hun serviceverlening van hun huurders. Dit hebben de meeste jaren geleden al ontdekt.

Er wordt steeds meer kennis gedeeld via de website en voor de meer persoonlijke en vertrouwelijke interactie zijn de huurdersloketten ontwikkeld. Maar hiervoor hebben de bezoekers van de website of het huurdersloket wel een PC of laptop nodig.

De serviceverlening naar de bezoekers toe kan nog verder worden geoptimaliseerd door het inzetten van een mobiele website. Met Mobile ConnecIt heb je als corporatie die tool in handen waarmee de bezoekers jou altijd kunnen vinden en jij ze van dienst kan zijn door het altijd en overal leveren van informatie. Hier kan zelfs nog een schepje bovenop door de vele mogelijkheden die een mobiel apparaat toestel bied in de interactie tussen het toestel en de website. Denk hierbij aan een direct bellen functie, navigeren en interactie via Social Media!

Wil je meer ontdekken wat Mobile ConnecIt voor jouw corporatie en jouw bezoekers kan betekenen? Via onderstaande link kun je kennismaken met die organsiaties binnen de Wonenbranche die gebruik maken van Mobile ConnectIt.

Klik hier om voorbeelden van gebruikers van Mobileconnectit binnen de sector Wonen te bekijken.

 

nieuwsbrief ontvangen

Vul uw gegevens in om u te abonneren op onze mailinglist.

wilt u meer weten?

volg ons

contact

Mobile ConnectIt is een Involvit-product

Rotterdamseweg 183c 2629 HD Delft
T +31 (0)15 268 268 7
E info@involvit.nl

© Involvit 2018