Tijdelijke mobiele website

Tijdelijke mobiele website

Wanneer u kiest voor het inzetten van een mobiele website doet u dit in de eerste instantie ter aanvulling aan uw organisatie-website en dus voor de langere termijn. Maar wist u al dat het ook mogelijk is een mobiele website met een tijdelijk karakter in te zetten? Bijvoorbeeld bij speciale evenementen, thema’s, marketing campagnes of ter overbrugging van een bepaalde periode? Zeker wanneer u een bepaald thema, evenement of product extra onder de aandacht wilt brengen is een tijdelijke mobiele website een krachtig middel!

Een tijdelijke mobiele website kunt u bijvoorbeeld inzetten als:

Crisissite

Tijdens een crisissituatie is een zeer snelle en adequate informatievoorziening aan een groot publiek cruciaal. De doelgroep voor die actuele informatie is daarbij in steeds grotere mate mobiel en wil dergelijke informatie op Smartphones e.d. tot zich kunnen nemen. Ook is hierbij een koppeling met Social Media voorzien.

Met Mobile ConnectIt kan je hierdoor snel 'in de lucht zijn', formele informatiestromen direct, duidelijk en professioneel te publiceren. Maar ook sociale media informatie zoals Twitter automatisch, en indien gewenst in samenhang met de formele informatiestromen, publiceren. Daarbij is het een fall-back mechanisme doordat het systeem ook werkt als de bestaande interne systemen onbereikbaar zijn, bijvoorbeeld als gevolg van de calamiteit..

Evenementensite

Denk hierbij aan een congres, beurs, feest of open dag waarbij je snel en eenvoudig informatie wilt delen met bezoekers, vooraf én tijdens het evenement, maar ook het aanmelden zo laagdrempelig mogelijk wilt aanbieden bijvoorbeeld gecombineerd met QR-codes.

Formele informatie wordt via een informatiestroom uit bestaande systemen gehaald of rechtstreeks in Mobile ConnectIt ingevoerd en real-time informatie van de bezoekers wordt bijvoorbeeld vanuit Twitter gefilterd. 

Met informatie over een persoon die zich vooraf heeft ingeschreven voor een evenement kan Mobile ConnectIt een QR-code generen die op het scherm van z'n Smartphone wordt getoond. Deze QR-code kan vervolgens 'aan de poort' of bij de attracties worden gebruikt om toegang te verlenen en/of informatie over de bezoeker te verzamelen.

QR-codes bij attracties kunnen, indien ze gescanned worden, verwijzen naar een pagina op de mobiele website waar meer informatie over het object of de attractie is te vinden.

Themasite

U wilt bezoekers in uw doelgroep bedienen met specifieke informatie en functionaliteit op een specifiek onderwerp. Denk hierbij aan een periode gebonden thema als Kerst of Pasen maar ook voor de lancering van nieuwe producten of diensten die extra aandacht verdienen. U kunt ook denken aan specifieke mobiele websites voor doelgroepen in de gezondheidszorg of voor mensen met belangstelling voor andere specifieke onderwerpen of producten.

Doordat informatie van metadata wordt voorzien kunnen zie-ook lijsten zorgen voor de samenhang en verbindingen tussen onderwerpen/objecten. 

Door de specifieke kenmerken van Mobile Connectit waarbij flexibiliteit en hergebruik van content centraal staat is het tijdelijk in de lucht brengen van een website voor specifieke acties eenvoudig geworden.

nieuwsbrief ontvangen

Vul uw gegevens in om u te abonneren op onze mailinglist.

wilt u meer weten?

volg ons

contact

Mobile ConnectIt is een Involvit-product

Rotterdamseweg 183c 2629 HD Delft
T +31 (0)15 268 268 7
E info@involvit.nl

© Involvit 2018